Zoeken in deze blog

vrijdag 16 augustus 2013

Nieuwe Aanwinst

Goedemorgen,

Ik ben al een hele poos op jacht naar een oude eiken wandkapstok.
Ik had een tijdje geleden al een wandkapstok met spiegeltje op de kop weten te tikken voor 5 euro via marktplaats. Maar voordat ik deze kon restylen had mijn vader zijn oog erop laten vallen toen hij op visite was hier. En dus heb ik hem aan mijn vader meegegeven.

Maar ik zat dus weer zonder kapstok.
Terwijl ik die zo graag wilde om op te pimpen voor in huis.

Marktplaats staat er vol mee maar best prijzig.
Maar gisteren was er op internet een dame die het huis aan het leegruimen was van een overleden persoon. Ze bood vrij goedkoop hele mooie oud eiken meubels aan.
Ik heb heel brutaal gevraagd of er toevallig ook een wandkapstok in dat huis hing.

En een paar uren later stuurde ze een bericht met foto van een kapstok die daar hing in huis.
Precies wat ik zoek!
Deze heb ik dus gekocht voor een mooi prijsje.
Wat een knappert he? Ben er superblij mee!
Blij dat ik gevraagd heb of ze er 1 had hangen.
Een brutaal mens heeft de halve wereld toch? :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!