Zoeken in deze blog

zaterdag 16 augustus 2014

Southbay omslagdoek

Na heel lang wikken en wegen ben ik ook begonnen aan de Southbay omslagdoek.

Ik vond het altijd al een heel mooi "ding" , maar ik vroeg me serieus af wat ik er mee moest doen. Ikzelf ben absoluut geen omslagdoeken persoon ;-)

Maar mijn handen bleven jeuken als ik de southaby voorbij zag komen dus toch maar begonnen, en binnen een week was hij klaar. 4 bollen verder :) Ik heb de rand gehaakt die normaal bij de Elise eromheen zit.

De omslagdoek was binnen een halve dag verkocht en had ik er een bestelling bij voor een 2e! Daar ben ik nu bijna mee klaar (bezig met bol 3)  en dan kunnen ze beide naar de nieuwe eigenares!

Leuk is dat, mensen die je werk waarderen en ervoor willen betalen!




3 opmerkingen:

  1. Ja, zo'n omslagdoek is klaar voor je er erg in hebt hè?
    Zo is het met mijn groene Jacobsschelp (zie blogbericht van vandaag) ook gegaan....

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja je haakt het zo lekker weg :-) Ik ben ook bezig met de duitse sint jacobschelp. Althans..die ligt hier al een maand of 2 te verstoffen ;-) Was bij bol 3 en was er helemaal klaar mee. Moet mezelf er nog toe zetten om hem af te maken. Eerst maar eens deze paarse afhaken. En wil nog zoveel...wil zelf zo graag een shrug haken voor mezelf hahaha pffffffff had ik maar tien handen ;-)

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!