Zoeken in deze blog

zaterdag 21 december 2013

Colsjaals!

Afgelopen donderdag had mijn zootje van 4,5 jaar zijn eerste kerstdiner op school.
Spannend natuurlijk zo een eerste keer!

Hij heeft 2 juffen, die ook wel eens verwend mogen worden :)
Dus ik dacht ik haak voor de juffen een colsjaal met bloemen erop.

Ik had het alleen nog nooit gedaan en ben dus maar gewoon begonnen met 120 lossen en die tot een cirkel gehaakt met een halve vaste.
Vanaf daar ben ik in elke steek vasten gaan haken tot ik hem zelf breed genoeg vond.
(Haaknaald nummer 8)

En ik moet zeggen, het was echt de allereerste keer dat ik echt iets haak, en daarom ben ik er echt wel trots op voor een eerste keer!


Ik heb er na het maken van deze foto nog 2 bloemetjes opgehaakt in lila, maar die foto heb ik even niet bij de hand. Die houden jullie dus nog tegoed van me!

Na deze sjaal wilde de moeder van een klasgenootje van mijn zoon ook meteen een sjaal "bestellen".
Die heb ik dus de dag erna direct gehaakt voor haar. Zie hieronder het resultaat. Ze was erg blij met haar sjaal!


En ook mijn nichtje van 7 wilde er gelijk 1, dus die heb ik gister ook direct gehaakt.
Daar wil ik nog 2 dingen ophaken maar ik ben er nog niet uit wat, dus daar ga ik zo even over brainstormen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!