Zoeken in deze blog

maandag 23 december 2013

mijn eerste muts met bloem

Ik heb gisteren voor het eerst dan EIN-DE-LIJK een muts gehaakt.
Ik heb het vaker geprobeerd de afgelopen dagen maar het ging fout bij het meerderen en dan reeg ik zo'n bobbelend ingelijke cirkel :-)

Ik heb me rot gezocht op internet naar makkelijke patronen en daar echt een aantal van geprobeerd maar tevergeefs.

En toen bedacht ik me dat ik wat haak magazines had liggen waarvan ik wist dat er ook een muts in stond.

En ja hoor! Had ik maar eerder bedacht dat er 1 in stond... :) Deze lukte me namelijk wel!!
Muts gehaakt op haaknaald 8, bloem gehaakt op haaknaald 4.
Kleur is de witte shiny wol :) Jammer dat je dat glimmetje niet ziet  op de foto. Het was al donker.

Maar desalniettemin ben ik best tevreden!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!