Zoeken in deze blog

zondag 19 januari 2014

Bring in the Spring!

Ondanks dat het januari is, en de meteologen met smart wachten tot ze kunnen melden dat er sneeuw komt, ben ik alvast met mijn hoofd in de lente!

Ik had nieuwe bollen besteld bij Pera & Pasha met o.a pasteltjes. Een genot om naar te kijken en waar je handen van gaan jeuken!



Aangezien ik nogal wat setjes mutsen en sjaals moest haken, kon ik er nog niet echt iets mee doen, op de minion muts voor zoonlief na.

Maar vandaag dan eindelijk een nieuw projectje begonnen en afgehaakt.
Deze tas in mintgroen, gehaakt met de lammys carola. 
Het was een engels patroon, en er was een lieve dame op facebook die het voor mij heeft vertaald naar Nederlands.





Ik ben er blij mee en kan niet wachten tot de lente begint!!

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!