Zoeken in deze blog

zondag 19 januari 2014

voor mijn kleine knulletje...

Sinds ik haak (begin december) heeft mijn zoontje vol bewondering iedere keer weer bij mij gestaan.
Elk mutsje die ik haakte voor een ander kindje wilde hij proberen, vond hij mooi, en werd zo blij van alles!

"Mama, jij vind haken leuk he? Ik ben trots op je" 

Zucht...een smeltmoment!

Maar hij wilde graag een verschrikkelijke ikke muts. Helaas is geel maar moeilijk te krijgen in de winkels en heb ik ze uiteindelijk online moeten bestellen bij Pera & Pasha.

Maar in die tussentijd, zei hij bij elk mutsje "Geen minion muts"

En dus heb ik, toen hij op school zat, me suf gehaakt ZONDER patroon. Hij is dus niet helemaal zoals hij hoort, maar hij was ontzettend blij toen ik op school hem kwam halen met, in mijn hand, zijn eigen minion mutsje!
Twinkels in zijn ogen en een smeltend moederhart :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!