Zoeken in deze blog

zondag 26 januari 2014

Mooi roze is niet lelijk!

Tsja, mijn blogjes laten elke keer de setjes zien in verschillende kleurcombi's. Ik kom aan weinig nieuwe projecten toe! Zodra ik weer wat setjes af heb, druppelen de volgende bestellingen ervoor alweer binnen.

Dit geldt ook voor de tas (zie vorige blog)
Heb er nu 5 bestellingen voor staan. Maar moet ook nog steeds setjes haken!

Maargoed, er is er weer 1 af!

Een zwarte met, jawel.... Neon roze!

Dat was nog wat! Want ik heb vele bollen roze. Ze lijken bijna allemaal op elkaar, maargoed...de ene is net ff iets anders dan de ander (denk je tijdens het kopen haha)

Maar in dit geval was dit echt zo! Zoveel bollen roze, maar ik kreeg deze bollen binnen en zag het meteen. DIT IS NEON.... EINDELIJK!

Ben zelf helemaal weg van dit setje, omdat ik dit zelf ook zou dragen (in volwassen maat uiteraard haha)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!